Asiakaskokemus on hyvin kokonaisvaltainen yrityksen toimintaa määrittävä asia. Kaikki yrityksen toiminnot, jotka tulevat edes pienessä määrin asiakkaan tietoisuuteen, vaikuttavat asiakaskokemukseen. Perusasioita ovat tietenkin tyytyväisyys palvelun tai tuotteen ominaisuuksiin, palvelun ja toimituksen nopeus, ostamisen ja maksamisen helppous, neuvonta ja toimitus. Pienetkin yksityiskohdat vaikuttavat asiakaskokemukseen.
Asiakaskokemus voidaan käydä lyhyesti läpi, jolloin mietitään sen nykytilaa ja sitä, mihin toimintoihin asiakaskokemuksen tavoitteet tulisi vaikuttaa. Laajempana projektina käydään läpi myös kaikkien toimintojen kehittäminen asiakaskokemuksen tavoitteiden perusteella.
Työn määrä riippuu huomattavasti sovitusta kokonaisuudesta ja asiakaskokemuksen ymmärtämisestä organisaatiossa. Työhän voidaan hakea ELY:n konsultointitukea.
Soita minulle numeroon 040-5682099 tai lähetä viesti täältä